.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه های حضور وزير كشور در آمل

حضور وزير كشور در آمل و بازديد روز پنج شنبه وي از طرح هاي عمراني اين شهر با حاشيه هاي همراه بود.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از آمل ، از همان ابتدا، مراسم استقبال در دو نقطه انجام شد. درحالي كه استاندار مازندران، مسئولين استاني به همراه فرماندار، مسئولين شهرستاني، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر آمل در كنار خبرنگاران و نيروهاي اطلاعات و حفاظت نيروي انتظامي، چشم انتظار ورود وزير، بوده اند، اعضاي اتاق بازرگاني استان مازندران و جمعي از بازرگانان و توليدكنندگان شهرستان آمل، كيلومترها آن طرف تر در حال قرباني كردن دو گوسفند چاق و چله در پيش قدوم مبارك وزیر کشور در رستوران نارنجستان بودند.

شايد رفاقت نايب رييس سابق اتاق بازرگاني مازندران با وزير كشور كه در گروه استقبال كنندگان حضور داشت و يا شايد هم مشاركت نداشتن فرمانداري و يا ديگر مسئولين گروه استقبال كننده دوم در خريد گوسفند قرباني سبب اين كار شده باشد اما هر چه بود سبب شد تا ساعتي به همين منوال سپري شود!

با رسيدن وزير كشور در محل استقبال دوم و انجام خوشامدگويي و خوش و بش هاي معمول، گروه برخلاف انتظار به سمت اولين مقصد اعلام شده يعني پارك جنگلي هلومسر حركت نكرد و عازم آرامگاه امام زاده ابراهيم(ع) شهر آمل شد.

برحسب اتفاق شهروندي كه دست تقدير تشييع جنازه او را با ورود كردان به امام زاده ابراهيم(ع) براي تجديد ميثاق با شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مصادف كرده بود بر سر دستان بلاتكليف خانواده اش سرگردان شد. همراهان داغدار متوفي كه گيج و مبهوت اوضاع، گريه و زاري را فراموش كرده بودند با دستور نيروهاي حفاظتي جنازه از آمبولانس خارج شده را روي زمين گذاشتند و منتظر شدند تا به محض خروج وزير، عزيز از دست رفته شان را در منزل ابدي اش داخل كنند.

حضور ماشين هاي محافظان و همراهان كردان در شهر، شلوغي روز آخر هفته در شهر را پررنگ تر جلوه مي داد و در ترافيك سنگين ايجاد شده عبور و مرور ماشين ها به دشواري انجام مي شد.
كندي حركت ماشين حامل مديران شهرستان آمل و عده اي از خبرنگاران كه نگارنده اين سطور نيز بر حسب اتفاق جزو آنان بود دليل مضاعفي شد تا اين گروه مهجور مانده، لحظات آخر بازديد وزير از هر طرح، به محل مورد نظر برسند و ناكام از مشايعت كردان، دست از پا درازتر به ماشين بازگردند.

افتتاح بلوار شهيد منفرد نياكي هم با حضور جمع قابل توجهي از اهالي ساكن در محل يا بهتر بگويم ساكنان منطقه محروم اسپياري، حاشية داغي را براي خبرنگاران رقم زد.

جمع پرجوش و خروش زناني كه به قول خود قصد داشتند به خاطر آينده نامعلوم فرزندانشان اين فرصت را مغتنم شمرده و با انعكاس درددل هايشان به كردان، از مسئولان بخواهند تا به حال ساكنان اين محل كه به عنوان يكي از مراكز عمده پخش و فروش مواد مخدر شهرستان آمل به شمار مي رود راه چاره اي بيانديشند و آسايش را به محرومان منطقه يادشده كه تنها جرم ساكنانش براي طفيلي ماندن و بي توجهي، فقر و نداري است بازگردانند؛ به هر شيوه اي روي آوردند تا از ميان گروه به هم پيوسته مردان ردشده و دقايقي را با وزير صحبت كنند.

هرچند كردان لحظاتي را براي شنيدن صحبت هاي تعدادي از اين بانوان باغيرت ايستاد اما مشايعت كنندگان وزير كه خوب كارشان را ياد گرفته بودند به هر ضرب و زوري بود جمعيت هيجان زده را از وزير دور كردند.

پس از اين محل، بلافاصله وزير به مركز جامع علمي كابردي ساخا برده شد و خيلي زودتر از آنچه همه انتظار داشتند مراسم ديد و بازديد به پايان رسيد. به بهانه تعدد برنامه هاي بعدي وزير در شهرستان هاي بابل و قائم شهر از سخنراني فرماندار و نماينده مردم شهرستان آمل در مجلس شوراي اسلامي و كريمي استاندار مازندران صرف نظر شد و مراسم با سخنراني شهردار و شخص وزير خاتمه يافت و همگي به سمت شهر بابل به راه افتادند.

باوجودي كه علي كردان در سخنراني خود در مركز ساخا قول مساعد داد در صورتي كه كارشناسان استانداري پس از تحقيق و بررسي تشخيص دهند دو منطقه اي اعلام كردن آمل به عنوان هزينه اي اضافي موجب دردسر شهرداري و وارد آمدن فشار به شهروندان اين شهر نخواهد شد وزارت كشور شهر هزار سنگر را دو منطقه اي اعلام كند اما اين سوال همچنان باقي ماند كه چرا مراسم بازديد از آمل تا اين حد سريع و با حذف بسياري از برنامه هاي تدارك ديده شده، برگزار شد ؟!

لیلا شیردل /خبرنگار شمال نیوز در آمل


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.578 seconds.